Könnyebben megy nyáron a fogyás? - Utánajártunk az okoknak!

Fogyás egy nyáron

fogyás egy nyáron

Még javában tart a nyár és a főszezon, sőt, a legtöbben csak most indulnak szabadságukra, sokan pedig épp az utolsó hetekre tartogatják a nyaralást. Mi is tartogatunk a tarsolyunkban néhány jól bevált fogyókúrás trükköt, melyek segítségével kihasználhatod a nyár minden előnyét, és anélkül szabadulhatsz meg a plusz kilóktól, hogy kemény diétába kellene kezdened.

fogyás egy nyáron

Hogy miért a nyár az egyik legideálisabb évszak a fogyókúrára? A karcsú és fitt test elsősorban az egészségmegőrzés miatt fontos, azonban ha fogyás egy nyáron sem jelent kellő motivációt a diétára, talán segíthet egy szexi, nem sokat takaró bikini, néhány megigézett, söröskorsó megül felsandító szempár, vagy épp egy testhez simuló, hosszú, hófehér selyemruha.

fogyás egy nyáron

A kutatások szerint a fogyókúra során sokkal nagyobb sikerük van azoknak, akik konkrét célokat tűznek ki, például nyárra tervezett esküvőjükre vagy épp a nyaralásra szeretnék a legjobb formájukat hozni.

Ha nem is készülsz különösebben nagy eseményre, próbálj meg reális célokat kitűzni magad elé: heti ,5 kiló súlyvesztés épp ilyen.

fogyás egy nyáron

Gyümölcsök minden mennyiségben A nyár a gyümölcsimádók igazi Kánaánja. A fák, a bokrok és a piacok standjai roskadoznak a zamatos, lédús, édes gyümölcsöktől, ráadásul garantált, hogy megtaláld azt, amit igazán szeretsz, hisz még a dinnye- és bogyósgyümölcs-szezonnak sincs vége, de máris megérkeztek az illatos nektarinok és sárgabarackok is. Amellett, hogy a nyári gyümölcsök rendkívül gazdagok vitaminokban, rostokban, folyadékban és sejtvédő antioxidánsokban, csak nagyon kis mennyiségű kalóriát tartalmaznak, így bátran fogyaszthatsz belőlük annyit, amennyit csak szeretnél.

Napfény - elhízás: A kutatások azt bizonyítják, hogy a stresszhormonok száma jóval alacsonyabb, a boldogságérzetért felelős szerotonin mennyisége pedig sokkal nagyobb, ha szervezeted elegendő napfényhez jut.

fogyás egy nyáron

Ez pedig a karcsúság szempontjából sem elhanyagolható: ha nem vagy kitéve a stressznek, szervezeted nem kezd zsírraktározásba, a magasabb szerotoninszint pedig megakadályozza, hogy ellenállhatatlan késztetést érezz a lehető legtöbb édes-cukros finomság magad köré gyűjtésére.

A nap hőse: a 2 literes ásványvizes palack Minél nagyobb a meleg, annál több folyadékot igényel a szervezet, és annál szomjasabb leszel. Mindezek miatt nyáron jóval könnyebb tartani magad a fogyókúrák által előírt, minimum ,5 literes folyadékmennyiség beviteléhez, ami nélkülözhetetlen az optimális anyagcsere, a méreg- és salakanyagok gyors kiürítése, illetve a testhőmérséklet szinten tartása szempontjából.

-5 kg 3 nap alatt!?🍑 MILITARY DIÉTA 🥗Zizzy Life, Zizzy's Kitchen

Ráadásul, ha jéghideg vizet iszol, még több kalóriát éget el szervezeted, mivel a testhőmérséklet fogyás egy nyáron extra energiát kell felhasználnia. Persze a kevésbé torokfájdító, szobahőmérsékletű víz is hatékony: amellett, hogy karcsúsít, egész nap frissen tart.

fogyás egy nyáron

Nyáron jobban esnek a kis adagok A nyári meleg egyébként is megterheli a testet, nem is szoptatás fogyás elválasztás után arról, ha a helyzetet tovább súlyosbítod nehéz, zsiradékban gazdag ételekkel, melyek feldolgozása jókora adag energiát von el a szervezettől, és hőháztartásának egyensúlyát is jelentősen megbolygatja.

Nem véletlen tehát, hogy az ember lánya ilyenkor inkább könnyű, hűsítő falatokra vágyik.

Szerző: Ripost Paradicsom A lédús, piros finomság valóságos antioxidáns-bomba: a benne található likopin csökkenti a gyulladásokat a szervezetben, és segít az étvágy szabályozásában. Karotinoidokból és C-vitaminból is rengeteg van benne, egyes vizsgálatok szerint különösen a biozöldségben. Bogyós gyümölcsök Bár az eperszezonnak már vége, a málna, a ribizli és az áfonya még ott kelleti magát a standokon.

Egyél könnyű, vitaminban gazdag, nyers és lédús zöldségeket, gyümölcsöket, salátákat, mindig csak kis adagokat, azonban minél többször. Fontos, hogy ne fogyassz olajos, zsíros ételeket, amit a könnyed nyári grillsütögetésekkel nem is lesz nehéz betartanod.

Hozd magad formába, még nincs késő! Bartók Vivien Minden bizonnyal Te is sokat hallottad, hogy a nyári forma télen készül. Én személy szerint nem szeretem így lesarkítani a dolgokat. Teljesen mindegy hogy milyen évszak van, milyen hónapot írunk és milyen napot.

Mindezeknek köszönhetően egyensúlyban tarthatod vércukorszintedet, és kontrollálhatod az éhséget is.