A legjobb gyakorlatok a TV-nézés közben

Égessen zsírt a mellkasán

A csajok még mindig hajlamosak ódzkodni a mellizom edzésétől, abban a félelemben hogy "elfogy a mellük" - pedig ez nem is állhatna messzebb az igazságtól.

égessen zsírt a mellkasán

Mert hogy is van ez? A női mell formáját elsődlegesen a zsírszövet adja meg.

Tudjon 3 hibát a mellkas edzésén, és ne kövesse el őket

Márpedig az edzés ugye nem ezt, hanem az alatta a fekvő izomzatot fogja dolgoztatni. És nem, a tévhit ellenére sajnos még mindig nincs "helyi zsírégetés" - ahogy a hasazástól sem lesz laposabb a hasunk, a fekve nyomástól sem fog elfogyni a melled.

égessen zsírt a mellkasán

A testünkben raktározott zsír sajnos nem úgy működik, hogy némi edzés és valami csoda hatására "izommá alakuljon" - ez a kettő két teljesen különböző, ráadásul egymással ellentétes folyamat.

De akkor mi a helyzet a fitness versenyzőkkel és más sportolókkal? Mert itt szokott bevillanni a testépítő hölgyek férfias mellkasa vagy az ezt kompenzálandó szilikonok. És valóban, ez gyakori jelenség versenyzői körökben. Ahhoz az extrém kalóriadeficithez és a kőkemény diétához már inkább, ami egy versenyfelkészüléssel jár.

Sajnos a tested nem olyan jó fej, hogy onnan égesse a zsírt ahonnan Te szeretnéd. Általában a problémás területek épp az utolsók a sorban. A mellméret tehát lehet a diéta áldozata, az edzésnek közvetlenül azonban az égvilágon semmilyen hatása nincs magára a zsírszövetre.

Hogyan lehet elveszíteni az alacsonyabb testzsírt

Sőt, egy jól irányzott melledzés épphogy jó hatással lehet a mellünk külső megjelenésére. Oké nem csökken a zsír mennyisége az edzés hatására közvetlenül.

De akkor mi történik? A mellizom edzésével az izomszövet vastagodhat - bár ez nőknél a hormonális okok miatt minimális, és megfelelő étrend a követelménye - ami kismértékben bár, de megemelheti a melledet, hiszen a már meglévő zsírszövet alá plusz szövetek épülnek.

égessen zsírt a mellkasán

Az eredmény: formásodsz. Szebb lesz a melled tartása, ami különösen nagyobb fogyás esetén kifejezetten előnyös. Ennyit az esztétikumról.

Van azonban a női melledzésnek egy másik, fontosabb aspektusa is: a kiegyensúlyozott testfelépítés és izomzat. Ennek a titka pedig a kiegyensúlyozott edzés; az, hogy minden izomcsoportot közel egyenlő arányban edzünk. Ha valami kimarad, vagy lemarad, az látványos eltérést okozhat.

égessen zsírt a mellkasán

És ez nőknél, a mell esetében nem elsősorban esztétikai probléma lesz, mint inkább funkcionális: izom-diszbalanszokhoz, tartásproblémákhoz, súlyosabb esetben akár hátfájdalomhoz is vezethet. Mindemelett minden izom fejlettsége kihat más izmok munkájára és fejlődésére is, hiszen egyik izom sem önmagában, izoláltan dolgozik.

A legjobb gyakorlatok a TV-nézés közben

Így azoknál a gyakorlatoknál, ahol a mellizom segédizomként dolgozna ha lenne Így még akkor sem javaslom teljesen kihagyni a proramból, ha alapvetően nőként nyilván nem ezen van az elsődleges fókusz. És hogy hogyan?

Arra számít, hogy először észreveszi a zsírvesztést az arcán és a nyakán, de ennek ellenére bízzon a folyamatban. A stressz károsíthatja Legtöbben mindig is mondták nekünk, keményebben kell dolgoznunk és erősebben kell nyomulnunk, ha akarunk valamit. A legtöbb esetben ez igaz. A test stressz egy igazán fontos változó, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak.

Mellezni sokféleképp lehet, a videón csak egy példa: nyilván nem az egyetlen, de az egyik alap gyakorlata a fekvenyomás, ami szintén többféleképp végezhető: egyenes vagy ferde padon, szűk, vagy széles fogással, rúddal vagy egykezes súlyzóval, stb. Végrehajtás: Feküdj le a kb. A karok egyenesek, de a könyöködet égessen zsírt a mellkasán nyújtsd teljesen, ne "akaszd ki".

Legfrissebb cikkek

A súlyt engedd le mellkasod legmagasabb égessen zsírt a mellkasán, majd innen nyomd vissza a karod egyenes, függőleges tartásba. Figyelj rá, hogy a csuklyád ne húzd fel, told a válld hátra és le - így ez elülső hogyan kell fogyni gyorsan kevesbé segít be és ténylegesen a mellizom dolgozik.

Fontos, hogy ne felejts el levegőt se venni ;leeresztéskor belégzést, kinyomáskor kilégzést végezz.

Hogyan lehet egy nő elveszíteni a testzsírt? A testzsír százaléka Hogyan lehet egy nő elveszíteni a testzsírt?. A férfiak étrendje 10 kg testsúlycsökkenés esetén otthon Egyénre szabott testedzés Hogyan lehet elveszíteni 12 testzsírt Kezdőlap Hogyan lehet elveszíteni a kezét, csak a testzsírt Az életkor előrehaladtával az anyagcsere zsírégeti adiponektint és a test lebontja az izomtömeget. Csak tesztelje itt a 10 Fastfinger hogyan lehet elveszíteni 12 testzsírt. Hogyan lehet elveszíteni 16 százalékos testzsírt Testzsírszázalék a sportolók szemszögéből: Mi az ideális?

Hajrá csajok!