Zsírégetés egészben 30

Tartalom

bevált módszer a hasi zsír elvesztésére jky fogyókúra

Amit a köznyelv kardiózásnak hív, és aminek célja általában a testzsírszázalék csökkentése, az szó tényleges jelentésében nem kardió edzés. A kardiovaszkuláris zsírégetés egészben 30 valójában olyan magas intenzitású állóképesség-fejlesztő edzésforma, amely zsírégetésre nem éppen a legjobb. De akkor mi az ami tényleg zsírt éget?

leghatékonyabb fogyókúrás trükkök kis súly fogyás étkezés

Közepes intenzitású aerob edzésforma percig végezve valóban arra sarkallja a szervezetet, hogy energiaigényét a testzsírból fedezze. Utálatos dolog, de először ki kell üríteni a szénhidrátok, hogy elinduljon a zsírégetés Ha a test szénhidrátraktárai már üresek, akkor kezdődik a zsírégetés, ez nagyjából perc alatt történik meg, addig az elsődleges üzemanyagot szénhidrátot használ a szervezet az edzéshez. Éppen ezért, ha kifejezetten a zsírégetés a célod, vagy éhgyomorra érdemes aerob edzést végezned, vagy pedig súlyzós edzés után.

Recent Posts

Reggel az éjszakai koplalástól üresek a szénhidrátraktárak, erőedzés után pedig a fokozott terhelés miatt. Céloktól függően: kardiovaszkuláris edzéssel az állóképességedet növelheted súlyzós edzésekkel az erődet és az izomtömeged méretét. A közepes intenzitású aerob edzések pedig zsírégetésre valók.

Minden az edzettségi szinttől függ A csavar az egészben az, hogy ami az egyik embernek kardió, az a másiknak esetleg csak aerob, és fordítva. Az edzésmódszer minősítését ugyanis nem a mozgásforma típusa adja, hanem az adott zsírégetés egészben 30 edzettségi szintjéből fakadó testi válaszreakciók.

Első esetben az egyén kardiovaszkuláris edzést végez, hiszen teste a teljesítőképessége határán dolgozik, míg a másik éppen csak bemelegszik ugyanettől, neki tehát ez aerob edzésnek számít. Hogyan kezdj hozzá? Kezdőként indulj neki a fogyásnak egy jól összeállított étrenddel, és heti három-négy közepes intenzitású, perces aerob edzéssel, kiegészítve erősítő edzéssel.

Később jöhet majd az intervallum edzés és a hasonló fortélyok, ám ahhoz már megfelelő állóképesség szükséges. Tehát fele annyi idő szükségeltetik egy olyan edzéshez, ami hatásosabb, mint a hagyományos lassú, monoton aerob! Fontos: ez nem egy kezdő technika! Amíg nincs egy alap állóképeséged, addig ne ugorj fejest a HIIT-be, mert sok lesz elsőre, és a szívedet is megterheled fölöslegesen.

Ez annak köszönhető, hogy a testünk edzés utáni oxigénfogyasztása megnő - a HIIT edzés esetében oly mértékben, hogy az edzést követő 24 órán keresztül pörög az anyagcsere!

Emellett a maximális oxigénfogyasztás mértékét is jelentősen, jóval nagyobb mértékben növeli meg, mint az alacsony intenzitású, monoton aerob edzések.

Egy hagyományos, alacsony-közepes intenzitású aerob ezdés esetében a zsír energiaként történő felhasználása csak az edzés A HIIT esetében ez jóval korábbra tehető, tehát már edzés közben is jelentősen nagyobb mennyiségű zsírt tudunk elégetni energiaként. A HIIT edzés emellett segít csökkentei az inzulinrezisztanciátjavítja az izomsejtek inzulinérzékenységét.

Van a másik oldal, akik a pörgős kardióedzéseket kedvelik inkább. Főleg azok tartoznak ide, akiket nem aggaszt ennek izomtömeg csökkentő hatása.

Ők általában kifejezetten az aerob edzésteljesítmény javítását tűzik ki célul. Persze van aki egyszerűen csak a minél gyorsabb testsúlyvesztést tartja szem előtt, függetlenül a zsír-izom aránytól. A pulzus szám személyeként eltér, függ yinagoh fogyás kortól, nemtől állóképességtől így ami másnak zsírégető - vagyis közepes intenzitású aerob - edzés, az lehet, hogy neked már kardió.

fogyás cookeville pooja luthra fogyás ital

Tehát a minőségi fogyás a cél, akkor egy adott pulzusszámmal kell végezned az edzést, hosszantartó ideig. A kor előrehaladtával csökken, tehát míg általánosságban elmondható, hogy 20 éves kor környéken a es pulzustartomány a megfelelő, úgy 40 körül ez már inkább ra tehető, de ez nagy mértékben függ a mindenkori állóképességtől és az adott egészségügyi állapottól.

Képletek: Nagyon profi képletek és kalkulátorok vannak, de nézzük meg az alap eseteket, amit ti is könnyen kitudtok számolni.